Telefonie

Auti-ict biedt beheerde IP-telefonie.

Met mogelijkheden voor het behoud van een eigen analoog toestel.

Vast bellen met beheerd verbruik biedt de mogelijkheid om per cliënt specifieke begrenzingen in verbruik in te stellen. De volgende opties zijn mogelijk:

  • Nummerblokkering / blacklisting: bellen naar specifieke nummers wordt standaard geblokkeerd, zoals naar: 0906, 0909, 0900, 18xx, internationaal.
  • Verbruikslimiet: een limiet in verbruikskosten, per maand;
  • Whitelisting: een lijst van specifieke telefoonnummers die zijn toegestaan per Bewoner.

Ook zijn verschillende combinaties mogelijk.

Noodnummer 222

In het Auti-ict portaal zit de mogelijkheid om op locatieniveau en per locatie Noodnummers in te stellen.

Dit houdt in dat wanneer een cliënt op zijn of haar toestel 222 belt hij of zij de dientdoende begeleiding aan de telefoon krijgt.

De kosten die gepaard gaan met het bellen van 222 zijn gelijk aan de kosten van het rechtstreeks bellen naar de begeleiding.
De kosten voor het bellen van het nummer 222 worden maandelijks gefactureerd aan de zorginstelling en zijn daarmee voor de cliënt dus kosteloos.

Voorbeeld

Op locatie x staan twee noodnummers ingesteld. Noodnummer één is: 085 – 12345678, deze is actief van 6.00 tot 21.00 en noodnummer twee: 06 – 12345678, is actief van 21.00 tot 6.00.
 Wanneer een cliënt van locatie x om 22.00 nummer 222 belt zal 06 – 12345678 overgaan. De kosten hiervoor zijn dan gelijk aan het rechtstreeks bellen van 06 – 12345678.

Het per locatie inrichten of het aanpassen van de noodnummers kan gedaan worden door begeleiders die gemachtigd zijn om in te loggen op het ontzorg.net portaal. 

Ook telefonie op maat?

Neem contact op met onze klantenservice