Helpdesk op maat

Ook wanneer dingen even niet lopen zoals verwacht is het fijn dat u weet bij wie u terecht kunt. Daarom staat onze deskundige helpdesk voor u klaar. Iedere zorginstelling heeft andere wensen en behoeften, en als het aankomt op klantenservice is dit niet anders. Daarom is ook bij dit deel van onze dienstverlening maatwerk het uitgangspunt.

Afhankelijk van uw wensen zijn er verschillende mogelijkheden voor uw zorginstelling om gebruik te maken van onze helpdesk.
Standaard kunt u zeven dagen per week gebruik maken van de helpdesk? Dan is dit mogelijk.
Maar ook andere combinaties zijn mogelijk.
We helpen u graag om een goede keuze te maken wanneer we uw internet of telefoniediensten gaan verzorgen. 

Helpdesk voor u en uw cliënt

Onze helpdesk is niet alleen voor u als klant van auti-ict bereikbaar.
Ook uw cliënten, begeleiders, bewindvoerders, naasten van de client kunnen gebruik maken van onze helpdesk.
Onze deskundige medewerkers weten alles van de diensten die we voor u verzorgen.
Ons streven is altijd om de meest efficiënte oplossing voor de cliënt te bieden.

Inzicht in helpdesk gegevens

Via het auti-ict portaal kunt u alle gegevens van de helpdeskmeldingen voor uw zorginstelling inzien en volgen.
In de maatwerk rapportages ziet u bijvoorbeeld over welke problemen het vaakst meldingen binnen komen, of hoe vaak er contact is opgenomen met de helpdesk.
Op basis hiervan kunt u beslissingen maken over het gebruik van internet, telefonie bij uw zorginstelling.

Onze helpdesk staat indien nodig klaar tussen 07:00 en 22:30 maar ook andere openingstijden zijn bespreekbaar